11. december 2013

Tečaj angleškega jezika

Oh, kar nekaj časa je minilo od moje zadnje objave. Ni bilo ne časa ne volje za pisanje. Nekajkrat sem odprla in že hotela pisat, pa je bila glava polna drugih idej. Nisem bila "ta prava" za pisanje.

Zavod mi je odobril "institucionalno usposabljanje" - po domače: plačal mi je 60 urni tečaj angleškega jezika. Razvrstitev v skupine je bila na podlagi rešenega testa na daljavo. Zanimivo je kako so nekateri reševali ta test. Verjetno ne sami temveč v kompaniji, ker smo se spraševali kako so lahko prišli v našo skupino. Besedila niso znali prebrat, odgovarjali so slabo in porazna je bila tudi izgovorjava. Na koncu,  pričakovano tudi niso naredili izpita, ja nekje se je pa moralo poznati. 

Profesorica je bila v redu in nas je zasipavala z gradivom. Poleg vaj smo dobili tudi rešitve. Se mi zdi, da ko rešuješ vaje, moraš tudi preverit kakšne napake delaš. Ko sem se učila, sem se spraševala kaj mi je tega treba bilo, sem mislila, da mi nič ne ostane v glavi. Točno vem kaj mi dela težave: 100 in 1 čas. Se mi zdi, da zato, ker čisto v osnovi nisem dobila prave razlage, kasneje pa nikoli več ni bilo novega začetka iz 0. Z vsakim tečajem se nadgrajuje besedni zaklad, za teorijo pa pričakujejo, da jo obvladaš.

Izpit sem uspešno naredila in sedaj  bom še videla, če mi bo zavod odobril nadaljevalni tečaj. Še dve stopnji obstajata in dokler imam še voljo in željo, bi ga rada nadaljevala.

Pri sebi sem tudi sklenila, da se bom med premorom posvetila samostojnemu učenju angleškega jezika. Na spletu sem našla spletno stran, ki se mi zdi kar v redu. Samo čas si bo treba vzet, vadit in vztrajat, pa bom še nekaj več obvladala.






Ni komentarjev:

Objavite komentar