8. junij 2013

Nekje je treba začeti

Že kar nekaj časa prebiram bloge, s takšno in drugačno vsebino. Berem o športnih, informativnih, ustvarjalnih, modnih in potopisnih vsebinah ter tistih, ki pišejo kar jim pade na misel. Izbira je velika, pa imamo res čas, da se vse te napisane besede preberemo. Ah, morda so same sebi namen oz. namen je bolj to, da pisec svoje misli spravi na ... ne na papir temveč na ekran v e-dnevnik.

Tako je tudi meni prišlo na misel, da bi pisala svoj dnevnik. Da, beseda dnevnik mi je lepo domača. V SSKJ je med drugim tudi opis: dnévnik - osebni zapiski o dnevnih dogodkih, doživljajih. Asociacije, ki se mi pojavijo na ta opis je kar nekaj: Dnevnik Ane Frank, Dnevnik Jadrana Krta, časopis Dnevnik, pisanje dnevnika ob prvi dijaški delovni praksi, pisanje dnevnika ob pričakovanju in rojstvu prvega otroka in še bi se našlo.

Pa kaj pisati? Danes sem naredila to pa to, videla to pa to, srečala ..., skuhala (recept + objavljena slika jedi), ukvarjam se s hobijem in naredila sem (slika). Morda je to to. Pisati kaj se ti dogaja, kaj misliš, kakšni problemi se pojavljajo, kaj te teži, kam bi nekoga poslala, kaj bi izboljšala. Temo pa izberi vsakršno, razen takšno, kot pravijo, da se v malih pogovorih ne pogovarjaš (o denarju, politiki in veri). Lahko se bo ogibati tem trem temam: denarja je vedno premalo, o politiki se piše in govori že tako ali tako preveč, vera ...? večno vprašanje, na katerega ne bomo dobili odgovora.

Glede na to, da sem za ime dnevnika izbrala Organiziram, moram nekaj pisati o organiziranju. Misli. Se misli lahko organizira? Ne. Predstavljam, da se organizira po predalčkih - sem bolj vizualni tip. Torej bom pisala med drugim tudi o organiziranju.





Ni komentarjev:

Objavite komentar