21. junij 2013

Piškotki

Zaželela sem si sladkih piškotkov. Domačih - domačega prijatelja (recept sem si prepisala z neta, pa ne vem s katere strani). Pa sem tudi te organizirano spekla. Najprej pripravila vse sestavine in pripomočke.

Potrebujem:
na vsako jajce:
7 dag sladkorja
5 dag lešnikov
9 dag presejane moke
limonino lupinico

Narežem lešnike, preberem rozine, operem in namočim v rumu. Pečico predogrejem na 180°C. Jajca s sladkorjem penasto umešam z mešalnikom. Moko dodam ob strani posode, nato pa pazljivo mešam z žlico - tako ne nastanejo grudice. Dodam polovično narezane lešnike ter pregnetem. Naredim ozke podolgovate štruce, ki se ne dotikajo (in se še malo razlezejo). Najlaže jih naložim z žlico za ledeno kavo. Pečem na pekaču obloženim s peki papirjem 15 - 18 minut (odvisno od pečice). Še vroče narežem z ostrim nožem na rezine. Moja mera je največ 1 cm širine, lahko so pa tudi širši. Dobro ohladim. Hranim v zaprti posodi.
















Moja različica piškotov je odvisna od založenosti shrambe. Kar najdem to uporabim. Lešnike nadomestim z mandlji orehi, pistacijami ali kokosovo moko. Dodam tudi dve pesti rozin ali pa brusnic.

Najraje delam v količini 5 jajc.  Pred dodajanjem oreščkov razdelim testo na dva dela. Prvemu dodam prilagojeno količino podolgem prerezanih mandljev in rozin.
V drugi del dam kokos moko in brusnice. Ker kokos bolj absorbira tekočino, po potrebi dodam še olivno olje. Kokosov del mase je bolj trd, zato ga oblikujem z mokro roko, ki jo med delom večkrat zmočim. Ta varianta piškotov je tudi bolj mehka in aromatična.


Ni komentarjev:

Objavite komentar