20. junij 2013

Slano pecivo

Mož si je zaželel slanih piškotkov. Najraje jih ima s kumino, meni so pa všeč s sezamom. No, pa sem se lotila peke. Organizirano seveda, skoraj po spisku:

  1. kupi listnato testo - najbolje že zvaljano. Sem kupila kar dve dvojni pakiranji. Namreč če se že lotim priprave in peke, naj bo za večjo količino,
  2. pripravi si potrebščine: škarje, nož, čopič in pekač,
  3. pripravi dodatke: kumino in jajce. 
Testo vzamem iz hladilnika 5 minut pred pripravo, da se ogreje na sobno temperaturo. Prižgem pečico na 180°C. Papir v katerem je zavit je peki papir. Odvijem prvo testo, dam na silikonsko podlago, da ne režem po pultu.  Namažem z jajcem in potrosim s kumino. Narežem na manjše pravokotnike. Ko je pečica ogreta, dam v peč in  pečem 10 - 12 minut oz. do zlatorjave barve.

Ko sem malo pohladijo jih razdrobim po rezih na posamezne kvadratke. Dam v škatlo in še počakam, da se dokončno pohladijo. Celoten postopek je trajal 100 minut. Kar hitro, se mi zdi.

Dobri so k pivu, vinu, siru, pršutu ... ali pa čisto sami.

Še variante/namesto:
  • kumine: nariban sir, sezam, makova zrna ...
  • kvadratne oblike: oblike palčk ali spiralno zavitih palčk.








Ni komentarjev:

Objavite komentar