4. julij 2013

Zaključek tečaja

Ta teden sem končala z računalniškim tečajem ECDL. Moj "delodajalec" mi je velikodušno odobril izobraževanje. No, hotela sem na nadaljevalni tečaj Excel-a (ker mislim, da bi morala obvladat še vrtilne tabele - karkoli je že to :) in Accessa (o katerem nimam pojma). Pa ne bodimo tako malenkostni.

Nič niso preverjali mojega znanja. Dali so me v skupino krasnih ljudi. Hodila sem mesec in pol na predavanja, pisala sedem izpitov. Krasno, sem bila vsaj dopoldneve polno zaposlena. Popoldan sem pa morala vadit in ponavljat, da sem spet prišla v prakso. Če programov ne uporabljaš pri svojem delu, kar hitro pozabiš na vse trike.

Imeli smo tudi super predavateljico. Bila je potrpežljiva in zelo strokovna. Na vsa vprašanja je odgovorila in pri tem pokazala tudi trike, ki so stvar nadaljevaljnega tečaja. Njena potrpežljivost in dobra volja, sta bila dobra motivacija za učenje.

Na koncu smo ji za zahvalo dali čestitko z našimi podpisi. Ena majhna pozornost cele skupine.
Ker se je odpravljala na počitnice je temu primeren tudi mornarski motiv.

Čestitko sem naredila sama. Spravila sem se malo barvat, štempljat, rezat, vozlat, žgat in pisat. Nastala je čestitka in še nekaj različic.





Ta slika je malce medla, pač slikana je ponoči. Ostale sem lahko še enkrat slikala in so bolj čiste. Za drugič vem, da moram slikat podnevi. 

Kombinirala sem modre barve, z belo, rumeno, cikcak vzorčkom (naj bi bili nakazani valovi). Vrvico sem vozlala v mornarskem vozlu (carrick bend) in pri tem sem si morala prav narisat kako gredo vrvice. To vozlanje mi je vzelo kar nekaj časa, ampak izgeldajo kar lepi. Da se konci vrvic ne cefrajo, sem jih nad ognjem sveče ožgala in porezala nastalo črnino. Ko sem jih hotela zataknit za karton, lepilo ni dovolj lepo držalo, blazinice, pa tudi niso lepo izgledale. Najboljše so uspele, ko sem jih spela s spenjačem.












Ta zadnja mi je kar nekam bleda in neizrazita. Ozadje je srebrno, morje je mirno. Sem premišljevala, da bi v en kot dodala rdečo morsko zvezdo ali pa kaj bolj barvitega. Še iščem ideje in zagotovo bom nekaj še dodala.

Mož mi je rekel kdaj jih bom začela prodajat. Da mi ne bodo ležale v predalu, pošiljala jih tako ali tako ne bom. Bom morala premislit o spletni prodaji. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar