26. julij 2013

Vročina

Danes ob 15.uri je bilo v Ljubljani 35°C in pretežno jasno ter velika toplotna obremenitev. Jaz pa pravim, da je vroče kot v peklu in sončno brez oblačka. Ni za hodit, kaj šele za ležat na soncu. Dobiš lahko opekline, kot tele vrtnice na vrtu.




Na TV nam dajejo navodila, da je potrebno ponoči prezračit prostore, zjutraj zapret in spustit rolete. Biti v senci in piti veliko vode. Izogibati se soncu na betonu in asfaltu, ker so tam višje temperature kot pa v naravi. Vse opravke je idealno naredit zjutraj, da lahko potem v hladu in s hladno pijačo uživaš. Da se lahko posvetiš kakšni dobri knjigi. 

Ampak  v tej vročini mi možgančki kar ne funkcionirajo. Misli švigajo sem in tja. Kaj imam še za naredit, kaj sem pozabila, oči mi grejo kar skupaj, ... Zvečer ne moreš spat, tako da zaspiš lahko šele pozno ponoči, ko se vsaj malo shladi.

Saj nas zvečer čaka zalivanje vrta, k vsaki sadiki nekaj vode prilit, kar je bolj za životarjenje, kot pa za kakšno uspevanje vrtnin. So že začeli oglaševat, da je potrebno varčevat z vodo. No, dokler bo še v cisterni dovolj vode od dežja, bo še v redu. Potem bomo pa kot so že naše stare mame delale: shranile vodo od pranja solate in zelenjave, shranile vodo od spiranja ročno pranih oblek in še bi se našlo. Zaenkrat ne recikliramo takšne vode, ker nimamo urejene primerne napeljave. Verjamem, da je to eko varčevanje. Bomo imeli nekoč, ko ...









Ni komentarjev:

Objavite komentar