4. julij 2013

Organiziram kuhinjsko shrambo

Še primer organiziranosti v moji kuhinji. Mislim, da je najbolje imeti vse na očeh. Poličnik je moderne izvedbe v domačem  dizajnu in po meri. Ideja in zasnova je moja, mojstrsko mizarsko delo pa je prispeval mož. Predhodnica poličnika je bila omarica z vrati. V njej je bilo praktično manj doz, kot jih je sedaj in nepregledno (ena doza za drugo). Velikokrat nisem vedela/našla določene začimbe, zato sem kupila novo. Tako se mi je dogajalo, da sem imela tudi po tri mlete popre in vse samo do polovice porabljene.

Poličnik niso samo ravne police, kar je še bolj vidno na sliki skupaj z napo. Tudi osnovo je mož izdelal sam in vgradil napo. Moj dizajn, kopiran iz italijanske revije. 







Se mi zdi, da je vsebina v steklenih dozah še najbolj vidna. Res, da ničesar ne piše vendar že po vsebini vidiš kje in kaj je. Mimo grede lahko pride do zamenjav, na primer drobtine in kus kus, mogoče še pšenični zdrob.  Do sedaj se mi to še ni zgodilo. Sedaj lepo točno vidim kaj in koliko imam. In česar ni. Takoj vidim, da sta dve dozi prazni: v veliki manjkajo polžki, v srednji pa ribana kaša. In kdaj bo potrebno kupiti novo zalogo. Seveda imam v drugi omari še ostale shranke, ki jih ne uporabljam tako pogosto.





Kot je v poličniku videti, imam pri roki samo osnovne izdelke, ki jih potrebujem pri kuhi (napisane so tudi variante):

  1. moka: bela, polnozrnata, ajdova, pirina, kokos moka, pšenični zdrob, kus kus ...
  2. riž: dolgozrnat, za rižote, rjav ...
  3. testenine: makaroni, peresniki, polžki, špageti, testo za lasagno, ribana kaša, rezanci za juho ...
  4. za zajtrk: koruzni kosmiči, ovseni kosmiči, čokoladne kroglice, sadni müsli ...
  5. sladkor: beli, rjav, mleti ...
  6. kava:  prava kava, instant kapučino
  7. začimbe: cela polica
  8. sol: mleta, groba, himalajska ...
Če takole pogledam, je to skoraj osnovni nakupovalni listek. Manjkajo še:
  1. kruh
  2. mleko in mlečni izdelki
  3. meso
  4. sadje
  5. zelenjava
  6. pijača
  7. olje in kis
  8. jajca
  9. čaj
  10. hrana za ljubljenčke
  11. čistila
  12. in še bi lahko naštevala ...




Ni komentarjev:

Objavite komentar