27. julij 2013

Kava v lokalih

Nisem redna obiskovalka bifejev, "kafičev", kavarn, slaščičarn in gostiln. Grem pa vsake toliko časa z dobro družbo na kavo in pijačo.

V bližnji kavarni sem naročila ledeno kavo. Po mojem okusu je bila tako zanič, kot še nikoli. Vsebina kozarca je bila hladna kava, sladoled/črna grenka čokolada, stepena smetana in led. Bila je grenka ko hudič. Sem zahtevala, da mi prinesejo sladkor. Natakarica me je tako začudeno gledala, kot da zahtevam kaj nemogočega. Po dveh vrečkah desertnega sladkorja je bila vsaj malo bolj užitna. Pa ne moreš dat v kavo tako grenke čokolade, da praktično ne okusiš in niti vonjaš kave. Če bi želela ledeno čokolado, bi jo naročila. Tako sem naročila kavo in kava je kava, pa četudi je ledena. Ne pa čokolada.

Zadnjič sva bili s prijateljico v "kafiču" v Šiški. Glede na to, da smo sredi poletja in hude vročine, niso imeli ledene kave. Jo nikoli nimajo. Halo?! Pa če bi imeli v hladilniku tisto litrsko pakiranje ledene kave, ki ga prodajajo v vsaki samopostrežni trgovini, dodali stepeno smetano, ledene kocke, pa čokoladne mrvice na vrhu, bi vsaj malo zadostili sezonski ponudbi brezalkoholnih pijač. Ne verjamem, da se z dobaviteljem kave ne bi dalo dogovorit še o ledeni kavi. Ampak to je že višja matematika. Nisem komplicirala in sem naročila kavo z mlekom. 

V nedeljo smo šli na kavico v vaško gostilno. Kava z mlekom, kapučin in sok z vodo. Solidna postrežba, pijača v redu. Ker je bila natakarica dobre volje, je prinesla še prigrizek. Čips - krompirjev čips. No, mogoče zato ker je bilo vroče, pa da nadomestiš, s potenjem izgubljeno sol.  Ampak potem zvem, da dobiš čips tudi pozimi. Kako paše čips h kavi? Nikakor. Meni to dvoje ne gre skupaj. H kavi gredo, po mojem okusu, sladke stvari: sladkor, čokolada, bonbon, piškot, sladica in nevtralne stvari: voda, mleko, smetana ter močne stvari: viski, rum, borovničke.




Ni komentarjev:

Objavite komentar