31. oktober 2013

Novoletne čestitke 2009

Konec leta 2008 sem za novoletne čestitke reciklirala stare, prejete čestitke. Nekatere prejete čestitke so se mi zdele zelo lepe in se mi je zdela škoda, da bi pristale med starim papirjem. Sicer pa vsak ustvarjalec mora znati uporabiti  takšne in drugačne materiale. Za nekatere je določen material odpadek - smeti, za nekatere pa ustvarjalni material - zaklad.

Postopek je čisto enostaven. Na nove osnove čestitk, sem prilepila nove kartončke. Nato izrezala določen motiv stare čestitke in ga prilepila. Seveda sem oblikovala tudi vogale z luknjači. Z valovitimi in cikcak škarjami izrezala robove. Izsekala snežinke, zvezdice. Oblikovala postavitev. V sredino dodala barvni papir, ki sem ga obrezala z valovitimi škarjami. Na zadnjo stran sem napisala reciklirano - ponovno uporabljeno. In čisto vsaka je bila drugačna. Posebna. Če je že motiv bil enak, je bilo ozadje v drugih barvah ali pa drugačna postavitev. In kar lepo se je izšlo. Upam, da so prejemnikom polepšale novo leto.

 
 
 
 
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar