17. oktober 2013

Vložena paprika

Bila sem pridna in pred bližajočim hladnim vremenom sem pospravila papriko. Čim papriko dobi mraz, postane grenka. Zato sem pobrala vse velike plodove, tudi zelene. Pustila sem edino najmanjše. So pretanki, da bi jih vložila. Uporabni so za kuhanje. Grmičke paprike sem še pokrila s kopreno. Upam, da bodo vsaj še malo zrasli in se odebelili.

Vložila sem jo po receptu, po katerem jo vlaga mami. Za 5 kg paprike potrebujemo:
1 l kisa za vlaganje
1 l vode (po okusu lahko dodamo več vode )
6 žličk sladkorja
poper v zrnju
1 žličko soli
1/2 dcl olja (lahko ga tudi izpustimo)

Po navadi naberem cel škafec paprike. Jo razpolovim, odstranim peške, pecelj in tanko mehko kožico v sredini. Operem in razrežem na manjše koščke. Mami je papriko narezala za 4 - 6 podolžnih kosov. Meni so pa bolj všeč manjši koščki. Ko tekočina zavre dodam paprike in jih kuham toliko časa, da spremenijo barvo. Tako, da ostane še čvrsta. Ko koščke nabašem v kozarce, nalijem kisa, z vilico še pritisnem papriko, da odstranim zrak. Do vrha prilijem kisa in zaprem kozarce.


Vložena paprika mi je dobra v sendviču,  samo s kruhom in sirom, kot dodatek k pizzi. Pozimi nadomešča solato. Kot vir C vitamina.

Ni komentarjev:

Objavite komentar