16. oktober 2013

Vabilo za 80 let

Naša babi je praznovala 80 let. Iskrene čestitke! In še na mnoga leta!

Pripravila sem vabilo za rojstnodnevni žur. Besedilo je prispevala babi. Ideja za obliko pisave in postavitev je moja. Na bel neraven list formata A4 sem natisnila besedilo, okrasila s štampiljkami. S svetlo modrimi kristalčki na štampiljkah sem še poudarila slovesnost vabila. Štempljala sem tudi kuverte.

Nekaj podatkov sem za objavo prekrila (tam, kjer se v besedilu nadaljujejo zmazki). Moram še ugotovit, kako se prekrije, da niso zmazki, podatki pa tudi niso vidni. Za to akcijo sem morala usposobiti program Picasa. Naložit na računalnik, ugotovit kako deluje, kako zbrisat podatke in ugotovit kako in kam shranit popravljene slike. No, pa mi je nekako le uspelo.  Marsikaj se da naučit na netu. Samo veliko časa in volje moraš imeti.

Vabila zbrana za gasilsko sliko

 
Zgornja rozeta s kristalčki
Levi in desni spodnji vogal: okrašena s po enim kristalom
Kuverte
S končnim izdelkom sem zelo zadovoljna. Dobila pa sem tudi prve pohvale. Bo treba še nadaljevat z ustvarjanjem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar