13. avgust 2013

Mrgolana

Zraven njive, na travniku,  je posajeno tudi veliko dreves in grmičja. Ena med njimi je tudi mrgolana. Poznamo jo pod različnimi imeni: mirabella, cimber, mirabolana, češnjasta sliva, cibora. Letos je dobro obrodila. Kar smo dosegli smo obrali. Potem je posamezne veje oče potresel. Zaenkrat še ni bilo vse popolnoma zrele, zato se bodo lažje otresle naslednji teden. Drevo je kar precej visoko in bi ga bilo potrebno obrati z lestvijo. Lažje je na tla razprostrti odejo in potresti veje.











Seveda sem jih takoj morala pospravit. Kuhala sem redki in gosti sok, kar je ostalo gošče, sem  naredila marmelado. Ker so bili bolj kisli sadeži, sem morala v sok dodati več sladkorja, kakšne citronke ali pa limone zato sploh ni bilo potrebno dodati. Pa še to: ko sem kozarce marmelade zaprla, sem jih dala na glavo. Nekateri to prakticirajo, da marmelada bolj obstane. Verjetno zato, ker vodka in marmelada nepredušno pokrijeta pokrovček, da bolj tesni in se ničesar ne more zaredit.

Je pa gosti sok (v ospredju) tako lepe barve kot je marmelada, redki (zadaj) pa še lepše - rubinaste barve.

Gasilska slika: mrgolanini sokovi in marmelada




Ni komentarjev:

Objavite komentar