23. avgust 2013

Marmelada

Še eno pošiljko sadja sem dobila. Mrgolane, vinogradniške breskve in hruške. Letos je sadje res lepo obrodilo.

Iz mrgolan sem skuhala redek in gosti sok ter marmelado. Sadeži so bili za odtenek bolj zreli. Sok bom pozimi lahko dajala v čaj namesto limoninega soka. Tako je še vedno kisel.

Z breskvami in hruškami pa sem spet poizkušala. Seveda sem zraven dodala še jabolčno mezgo, za hitrejše zgoščevanje. In sadje sem polila z vodo z dodatkom limoninega soka, da ni potemnelo. Tokrat nisem dodala nič želirnega sredstva.

Prva mešanica je nastala iz: breskev, jabolk, sladkorja, mlete nageljnove žbice in mlečne čokolade. Vse skupaj lepo prevreto in premešano. Na vrhu sem dolila rum, ker mi je vodke zmanjkalo.

Breskova marmelada

Druga mešanica je nastala iz: hrušk, jabolk, sladkorja, eko burbonske vanilije in bele čokolade. Enako kot zgoraj prevreto in premešano. Tokrat sem na vrh dodala malibu (beli rum).

Prvič sem kupila strok vanilije. Zapakirana je v plastični epruveti s pokrovčkom. Ko sem jo odprla, je tako lepo zadišalo. Bil je kar preveč intenziven vonj. Strok sem prerezala na pol in iz sredice postrgala semena. V kozarcu se vidijo kot mlet poper. Stroka vanilije sem dala v stekleno dozo in zasula s sladkorjem. Upam, da se bo navzel vanilijeve arome.

Morda bo marmelada malenkost presladka. Pri sladkanju nisem upoštevala, da bom dodala še čokolado. Bom upoštevala naslednje leto.  

Hruškova marmelada

Ni komentarjev:

Objavite komentar