4. september 2013

Jabolčni nadev

Jabolčni nadev, ki sem ga pripravila za ozimnico, se dobro obnese. Že to, da sem pospravila jabolka, ki bi hitro zgnila, je en velik plus. Poleg tega pa pri pripravi jabolčnega zavitka zelo prihranim čas.

Tokrat sem spekla jabolčni zavitek s kupljenim vlečenim testom.
Predpriprava: na olju in malo masla sem prepražila drobtine in jih pustila, da se ohladijo. Naribala sem štiri majhna jabolka.
Priprava: v naoljen in z drobtinami potresen pekač sem dala najprej eno plast testa, ga s čopičem namazala z vodo, dodala drugo plast testa in zopet namazala z vodo (samo na dnu sta dve plasti testa). Polovico prepraženih drobtin sem dala na pripravljeno testo. Namazala z jabolčnim nadevom, dala  eno plast testa, namazala z vodo, namazala plast nadeva in to ponavljala dokler mi ni zmanjkalo nadeva. Nekje na sredini sem zopet namazala s prepraženimi drobtinami. Ker so bile plasti testa malo večje kot pekač, sem jih zavihala nazaj na testo in dobro namazala z vodo.

Zadnjo plast testa sem malo obrezala, da se je točno prilegala pekaču. Namazala z vodo. Ker nisem imela smetane, sem polila z mlekom in koščki masla. V pečici sem pekla 40 minut na 180°C ter v ugasnjeni pečici pustila še 15 minut.

Ni mi bilo treba dodati niti sladkorja niti cimeta niti rozin. Vse je bilo že v nadevu. Nadev se je lepo mazal. Krasno. Skoraj nič dela. Odlično in hitro.

Še to: testo sem mazala z vodo, ker ni bilo sveže. Včasih sem pekla brez mazanja z vodo in zavitek je bil vedno presuh. Jabolka niso oddala dovolj soka, da bi navlažila testo. Ob robu je bilo najbolj suho in skoraj neužitno. Ta način z vlaženjem z vodo mi je nekoč pokazala teta, ko je delala sirov zavitek. Vsako plast kupljenega testa je najprej zmočila z vodo in šele nato namazala nadev. Zavitek je prišel sočen in mehek.
 




Ni komentarjev:

Objavite komentar