16. september 2013

Sulejman Veličastni

Spet sem poizkušala fotografirat, tokrat TV. Ko sem gledala Suljemana Veličastnega. Serijo gledam že od začetka. Za pokušino sem nekaj epizod videla na programu OBN Bosna. Sedaj pa redno gledam na Planet TV. Turki so izbrali za vse ženske vloge same lepotice. Kje so jih našli toliko? Morala sem jih poslikat. Krasna je tudi kostumografija. Barvne kombinacije njihovih oblek in nakita. Čudovito. Ženske pa sploh, ne glede na leta.

Pritisnem prvič in že na okenčku se pojavijo črte. Na sliki pa takole:

Zato gumb na fotoaparatu prestavim na TV in škljoc, pritisnem. Moraš prav pazit, da ne pritisneš, ko govorijo, ko se premikajo, ko so napisi. Eh, kaj vse moraš pazit. Pritiskala sem kar nekaj časa in dobila nekaj skoraj uporabnih slik. Podnapise pa lahko kar zanemarim. Ja, vem bi jih morala v posebnem programu izrezat, vendar nimam pojma o tem. Drugič.

So pa igralci, vsi po vrsti, mojstri očesne mimike. Marsikdo bi se od njih  lahko naučil, kako že samo s pogledom ukazovati. Njihova nebesedna komunikacija je odlična.

Sulejman I

Hurrem, edina zakonita žena
Ta mi je zelo zanimiva. Med slikanjem se je premaknila kamera s Hurrem na Sulejmana. Drugače je snemano tako kot zgoraj.

Hatidža, Sulejmanova sestra.
Mahidevran, mati prestolonaslednika Mustafe
Gulfem, prva izmed žena






Največ sem slikala seveda Hurrem. Žena, ki se je prebila od položaja sužnje, do svobodne žene, do zakonite žene in matere prestolonaslednika Selima II. 

 
 




 ... in še obrezana zgornja slika

Ni komentarjev:

Objavite komentar