4. september 2013

Prenova kuhinje

Par let nazaj sem dobila idejo za prenovo kuhinje. Po približno 25 letih je bil že čas. Samostoječi štedilnik sem zamenjala z vgradno pečico in kombinirano indukcijsko + plinsko kuhalno ploščo. Za vgradnjo plošče in pečice je mož preuredil eno stran kuhinje. Prej je bil štedilnik na sredini, in je za skoraj 15 cm gledal iz omaric. Sedaj je pa štedilnik prestavil skoraj v kot in s tem ga je poravnal v ravno linijo z omaricama. Zato sva morala nabavit nov pult. Mož je naredil novo omarico za vgradnjo pečice in kuhalne plošče ter stransko omarico. Tudi poličnik je nov, širši. Pa še napo je moral premaknti. Bilo je kot da bi naredil novo kuhinjo.

Iskanje pulta po trgovinah je bilo najhujše, da ne rečem kot nočna mora. Nisva dobila takega kot je bil prvoten. Zamenjati ga je bilo potrebno, ker je bila spremenjena pozicija štedilnika. Točno takega, kot ga že imamo, sem našla samo v eni veleprodajni trgovini nekje na Primorskem. Grem klicat ali imajo res ta pult in točno takšen vzorec. Imeli so ga in celo v njihovi maloprodajni trgovini, samo na tistem koncu. Torej vprašam, kje so ga nazadnje dobavili najbližje Ljubljani in kje bi ga še mogoče imeli. Rekli so, da so nazadnje dobavili eni trgovini  v Ivančni Gorici. Še telefonsko številko te trgovine sem dobila, res so bili prijazni. Hajd na telefon in preveri, če ga imajo še na zalogi. Na srečo so ga imeli in sva ga šla takoj kupit. Moral je biti gladek in svetleč, granitni vzorec in seveda prave debeline. Saj v trgovinah so imeli pult z granitnim vzorcem, samo ni bil gladek in bil je debelejši.

Prenovljena stran kuhinje

Nova pečica je električna, ventilatorska, z izvlečnimi vodili. Gumbi so ugreznjeni. Ob uporabi jih moraš pritisniti noter, da skočijo ven, po nastavitvi, jih potisneš noter. Zelo pripravni za čiščenje. Star štedilnik je imel vse gumbe z zarezami in jih je bilo nemogoče očistiti. Pri stari pečici sem se tudi večkrat opekla, ko sem iz pečice vzela vroč pekač. Zato sem si rekla, da nova pečica mora imeti vodila. Super so. Lepo potegneš vodilo ven in brez nevarnosti vzameš pekač. Pečica ima več raznih nastavitev, od katerih zaenkrat uporabljam samo uro. Da zvoni po nastavljenem času in lahko tudi ugasne. Nastavitve so ročne z gumboma ali pa na dotik. Ta nastavitev na dotik je super, samo imeti moraš ravno prav suhe prste.

Razlika pri peki prej in sedaj je velika. Sem morala kar večkrat poizkusiti, da se hrana lepo in ekonomično speče. Tudi očisti se lepo. V navodilih za uporabo je napisano, da jo moraš očistiti po vsaki uporabi. Vendar ko sem bila na bolniški, je ni nihče čistil. Tako sem jo zadnjič prvič čistila, v nulo, s čistilom za pečice. Prav lepo sem jo očistila, razen steklena vrata nisem mogla dat nazaj. Je pa mož dokončal. Vzel je v roke izvijač in potisnil ploščico, da so vrata skočila na mesto.


Pečica: izvlečeno vodilo z rešetko, zgoraj je še eno vodilo.

Vgradna kuhalna plošča ima dva indukcijska kuhala in dva plinska. Od plina se nisem mogla tako hitro posloviti, zato še vztrajam. Mi je pa tudi všeč, da vidim plamen pod posodo. Kot bi kurili v črni kuhinji. In namesto posode imeli kotliček. To je tako prvinsko, naravno.

Z novim vgradnim štedilnikom in novo posodo raje kuham in pečem. Praktično sem ob prenovi polovice kuhinje dobila novo kuhinjo. Fino je, da se lahko vsake toliko časa kaj prenovi. Pri tem sem marsikaj drugače organizirala. Poličnik je sedaj širši in bolj po meri shranjevalnih doz. Delovni pult je malce daljši. Edino kar me moti, je, manjkata dve zaključni letvi na steni pod stropom. Nekega lepega dne bo mož našel tistih 10 minut, da jih znova pritrdi. Do takrat pa uživam v moji kuhinji, takšni kot je.
Še druga polovica kuhinje




Ni komentarjev:

Objavite komentar