30. september 2013

Marmelada s čokolado

Moj eksperiment s sadjem in čokolado je uspel. Kot sem predhodno že opisala, sem poizkušala kombinirat sadje in čokolado. Nekako so sadne kombinacije tako navadne. V kombinaciji s čokolado, se mi pa zdi bolj izbrane, bolj nenavadne.

Prva kombinacija: banane+jabolka+kokos+bela čokolada v koščkih. Ko sem kuhala marmelado, sem v kozarce dala plast marmelade in plast koščkov čokolade. Po odprtju kozarca, so bili na vrhu krogci strnjene maščobe. Seveda čokolada vsebuje maščobo, ki se je tako pojavila in strdila na vrhu. Tudi koščki čokolade med sadjem imajo kar preveč okusa po tej maščobi. To mi ni čisto nič všeč. Mogoče je kriva tudi izbira čokolade. Ostala kombinacija, sladkost banane in kislost jabolka, je čisto v redu. Kokos sicer daje malce arome, vendar je čisto nepotreben in je samo za "grickanje" (da si umažeš zobe). Končni rezultat: ni ravno uspela.

Bananina marmelada s čokolado

Marmelada s čokolado namazana na žemljo - dobra za zajtrk

Druga kombinacija: banane+jabolka+mlečna čokolada v koščkih. Enak postopek in enak rezultat, kot zgornja kombinacija.

Tretja kombinacija: vinogradniške breskve+jabolka+mlečna čokolada. Ko sem kuhala marmelado, sem čokoladne koščke na koncu vmešala med sadje. Po odprtju kozarčka so bili na vrhu marmelade samo majčkeni krogci maščobe. Okus marmelade je odličen, čisto drugačen, nekako žameten. Končni rezultat: odlično je uspela.

Četrta kombinacija: hruške+jabolka+burbonska vanilija+bela čokolada. Med kuhanjem sem čokoladne koščke vmešala na koncu kuhanja. Marmelada je odlična. Na vrhu ni bilo ničesar, nobene maščobe. Diši po burbonski vaniliji in hruškah. Okus je po svežih hruškah in žametni čokoladi. In ravno prav je sladka. Sploh ni potrebe po zmanjševanju količine sladkorja. Končni rezultat: odlično je uspela.

Hruškova marmelada z belo čokolado

Izboljšava postopka kuhanja marmelade s čokolado: čokolado je potrebno vmešati med kuhano sadje pred zaključkom kuhanja. Tako da se koščki raztopijo, ne čisto popolnoma. Samo toliko, da so še vidne temne/svetle sledi čokolade med sadjem. Tudi dodatek burbonske vanilije je odličen. Doda odlično aromo.

Čeprav prvi poizkusi niso ravno uspeli, bo marmelada vseeno dobra za namaz. Malce jo bo treba v kozarčku premešat, da se maščoba bolje porazdeli.

Uspeli marmeladi s čokolado sta zelo dobri na palačinkah. Dobri sta tudi kot dodatek v navadni čvrsti jogurt. Pa kot namaz na kruh, namaz na biskvit in verjetno bi se našla še kakšna druga možnost uporabe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar