16. september 2013

Žuželkin pogled

Učim se fotografirati s fotoaparatom. Več ali manj objavljam svoje fotografije. Poizkušam s "trotel ziher" fotoaparatom Canon SX 100. Oddaljene fotografije mi kar lepo uspejo. Tiste bolj od blizu pa še ne obvladam.

Zadnjič sem se igrala v avtobusu LPP. Prvi pogled je bil pogled skozi okno. Ko gledaš ven se ti kar zvrti. Sploh ne moreš slediti. Tak pogled na svet imajo žuželke oziroma mi potniki. Najbolje se vidi, ko klikneš na sliko (jo povečaš). Okna so z zunanje strani oblepljena z reklamami.

Pri tem ni važno kako se počutimo mi potniki. Za LPP to ni pomembno. Potniki niso pomembni. Pomembni so avtobusi in vozeča reklama. Pa naj kar oglašujejo vsemogoče. Samo, potem naj bodo vožnje brezplačne. Ne pa, da mi potniki drago plačujemo prevoz in se vozimo kot ...  Samo človeku primerno ne.





Ni komentarjev:

Objavite komentar